söndag, september 16, 2007

Talang

Jag får erkänna, jag brukar ibland fastna på program som Idol och liknande på TV, egentligen är det inget programkoncept som jag är särskilt förtjust i men ändå...
Vet att många tycker att det är jättekul att se på alla som gör bort sig men jag sitter och lider. Alla som verkligen tror att de är superduktiga men inte kan ta en ton. Usch vad jag skäms och riktigt vrider mig av obehag för deras skull.
Därför blev jag så glad när jag igår såg denhär på YouTube:

Paul sings Nessun Dorma

Blev genast på lite bättre humör. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev hellycklig av Paul.
Köpte genast hans skiva :-)
Ståpäls

Vickiehickietorian sa...

Ja!han är fantastisk! Tycker precis om du om Idol uttagningen. har inte tittat så många gånger men.. Men hua! att det enda som betyder något i vår vrickade värld är att bli känd så en del går upp och gör bort sig så katastrofalt! eller de som verkar vara lite försståndshandikappade... att ingen talar om för dem innan att de kanske inte ska satsa på sång. sen sitter de nog där och fnissar och har roligt på andras bekostnad... huuuu
Ha det!