torsdag, september 13, 2007

Stordåd

Det känns som om jag bestigit ett berg, jag har skrubbat och städat badrummet, något jag tänkt göra i flera veckor men det inte blivit av. Inte lätt med magen och tokförkyld så jag tänker faktiskt sitta här och känna mig lite nöjd med mig själv, så det så.
Om det var så smart däremot vet jag inte, känns som om jag sprungit in i en vägg med huvudet före. Yr, heltäppt och ont i huvudet, kommer antagligen att tvärslockna så fort jag lägger mig på sängen som ser väääldigt lockande ut just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

En sån sak till jag hör och jag kommer personligen och läxar upp dig ;-)
Jag VET att man vill göra allt det där innan förlossningen,
men du ska VILA nu. Spara dina krafter och se till att bli frisk så du orkar med. Inte bara förlossningen utan att vara mamma också.
Så det så! :-)

Kramar