onsdag, september 26, 2007

Sockerkaka

Igårkväll var jag inte glad. Kände mig tung, otymplig och allmänt nere.
Ville och orkade inte göra någonting, vilket är mer regel än undantag just nu.
Stackars R jobbar hela dagarna och kommer sen hem till en ledsen och uppgiven fru och han gör verkigen sitt bästa för att muntra upp mig. Trots att jag vet att väntan är jobbig för honom också. Igår bestod uppmuntran av sockerkaka. :D
Jättebra att muntra upp sig med mat, jag vet, men ärligt talat fram tills bebisen kommer så skiter jag i det... och varm sockerkaka med kall mjölk, nog blir man i alla fall lite gladare. :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoho! du ska bli asless på att vara gravid innan det är klart.. så det går åt rätt håll...ju tröttare du är på att vara gravid dessto lättare blir förlossningen (kanske, inbilla dig det iallafall!!)

Anonym sa...

Håller med Vickie :-)

Anonym sa...

Klart att du ska få sockerkaka! Unna dig, du gravida varelse!