fredag, september 14, 2007

Promenera

Jag saknar mina promenader - mycket mer än jag någonsin trott att jag skulle kunna göra. Att kunna promenera snabbt och ta ut mig riktigt ordentligt i den friska luften. Det låter så underbart.

Det är konstigt men jag saknat till och med att jogga, jag hatar att jogga, men jag saknar det ändå. Tyvärr saknar jag nog även den kondition jag lyckats bygga upp så jag är inte så säker på att jag kommer att tycka det är alltför roligt att återuppta just joggingen. :p

Men som sagt, promenader, det ska bli så skönt när jag kan börja med dem igen. Fast jag kanske får försöka byta ut stavarna mot barnvagn, det är nog svårt att försöka jonglera båda samtidigt. ;-)
Jag kan sitta och vara riktigt bitter och avundsjuk när jag ser folk som är ute och promenerar med sina stavar, jag vill ju också!!

Inga kommentarer: