onsdag, september 19, 2007

Spännande dag :-p

Vickie håller idag på med en utmaning, att ta ett kort på sig själv en gång i timman för att lägga upp på sin blogg, jättekul tycker jag som har tråkigt, men så började jag fundera på vad som skulle vara på mina kort om det vore jag och då blev det deprimerande...

06.00 - Nyvaken av att R:s klocka ringde
07.00 - Vrider mig i sängen när jag inte kan somna om
08.00 - Sitter vid datorn och lyssnar på nyhetsmorgon på TV
09.00 - Äter frukost
10.00 - Ligger på sängen och sover
11.00 - Ligger fortfarande på sängen och sover (har även lyckas dregla lite på kudden, allt för att öka spänningen)
12.00 - Sitter vid dator

Tragiskt nog skulle resten av dagen se ungefär likadan ut, såååå spännande!
Tur att nån annan som faktiskt har ett liv för tillfället är generös nog att dela med sig av det istället. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jadu!? så spännande var det nog inte... jag fick ju fejka att jag gjordenåt på jobbet, annars hade jag bara suttit vid datorn hahah.
men det känns mysko att lämna ut sig så pass....
håll ut

Anonym sa...

Jag har också funderat på att göra det där många ggr men mina dagar är inte särskilt spännande :-D