fredag, september 21, 2007

Samtal från lillebror:

Han: Hej, hur är det?
Jag: Rätt ok, själv då?
Han: Jo det är bra. Jaha, har det inte hänt nåt än?
Jag: Nej det har det inte.
Han: Nehej, varför inte det?
Jag: Va, vadå varför? Det vet väl inte jag. Men det kan ju dröja flera veckor till om det är så.
*lillebror suckar*
Han: Jaha, men är det ingenting du kan göra för att hjälpa till då?
Jag: Som vadå tycker du?
Han: Ähh... jag vet inte.

Sen är det lite knallprat innan vi lägger på.

Hade det varit nån annan än han så hade jag antagligen blivit rätt förbannad, som om det vore mitt fel att inget har hänt!
Men lillebror är lillebror så han kommer väl undan.

3 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

lena undrar om du inte fått nå än?? hon gick över 10 dagar med malin...

Vickiehickietorian sa...

hahaha

Vickiehickietorian sa...

hälsningar från Kent: han tror waldow hinner få barn innan du får ut bäsen...