lördag, september 29, 2007

Oktoberbebis?

Ja jag har börjat bli ganska säker på att bebisen inte har några som helst planer på att titta ut september.
De första två veckorna av oktober är helt full med födelsedagar för vänner och släktingar så det ska bli intressant att se vems födelsedag h*n tänker pricka in...
Jag börjar även bli tveksam till om förlossningen verkligen kommer att sätta igång av sig själv. Det känns faktiskt inte så. Varje gång jag tycker mig kunna ana nåt liten tecken som tyder på att det går åt rätt håll så slutar det.
Det känns som om vi hela tiden tar ett steg framåt och två tillbaka... :(

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihih bebisen har det UNDERBART skönt i magen din.
Inte för att det kanske har någon betydelse, men min brors dotter ville inte ploppa ut. Vi fick dra med sussi (brors fru) till ängsö badplatsen och tidö slott och gå. en hel vecka innan cassandra hade bestämde sig för att komma.
Sussi blev ganska trött på magen också för den vägde så mycket att hon tog trappor vart hon än gick.
hahahahah följer din blogg konstant.....

Vickiehickietorian sa...

fint folk kommer sent brukar det heTa eller...

Vickiehickietorian sa...

Tjoho!!!
inget oktober barn!
GRattis!!!

Anonym sa...

Jag tolkar vickies inlägg som att bäbis tittat ut!! =D Så härligt! Och spännande!

Jag hoppas allt gick bra och att ni mår toppen båda två! (Eller alla tre, fast jag tar nästan för givet att R mår toppen ;))

Väntar med spänning på att ni ska komma hem och komma in i rutiner med mera så att jag kan få en liten rapport sen :)

Grattis!! =D