fredag, september 07, 2007

Min toksöta älskling!

Ibland gör min älskade make saker som bara får mig att smälta, som just nu, han står och klipper tyg till en mysfilt han ska sy åt bebisen i magen. Hur gulligt är inte det...
Vet inte ens vart idén kom ifrån, men helt plötsligt ville han sy en filt åt bebben. Tycker att det är lite häftigt, tänk att ha en filt som pappa har sytt! :D
Han är dessutom ganska duktig på att sy, i jämförelse med mig ett riktigt proffs!
Själv kan jag på min höjd ta mig för att fålla upp ett par byxor någon gång, men då brukar jag få se till att ingen får en anledning att titta närmare på jobbet. Jag får dessutom sitta med bruksanvisningen framför näsan så fort jag ska använda symaskinen (för en sån äger jag faktiskt, fick den av mamma när hon tröttnat på att alltid sy upp mina byxor - attans också!)

Inga kommentarer: