tisdag, september 11, 2007

Lillebror

Fick just besök av min lillebror som kom förbi på en kopp kaffe, det var en månad sen jag träffade honom och det märktes tydligen.

- Magen har ju blivit jättestor!
- Ja... jag känner mig som King Kong.
- Ja du ser ut som det också!

Skitunge

Men jag kan inte mer än hålla med om magen, det känns som den vuxit lika mycket under den senaste månaden som under resten av graviditeten sammantaget, men när jag kikar på bilder vecka för vecka så får jag väl inse att det inte riktigt är så.
9 dagar kvar tills det är beräknat och än så länge känner jag ingenting som skulle tyda på att det skulle vara på gång. Inte för att jag är helt säker på hur det ska kännas men någon förändring borde man väl märka av när det närmar sig?

1 kommentar:

Anonym sa...

Söta "lilla" P :-)
(För mig kommer han alltid vara lillblonda kisen som satt under samma filt som mig vid lägerelden)

Fattar du att jag vaknar på nätterna och tänker på dig och din mage?? Du ställer då till det ;-)