lördag, september 08, 2007

Ljumskarna

Idag spökar mina ljumskar riktigt ordentligt, det hugger till i dem så jag viker mig dubbelt så fort jag går genom lägenheten. Ordentligt med bus i magen är det också så det är väl inte så konstigt egentligen.
Det är ju ett par veckor kvar till det är beräknat och jag har av någon anledning känt att jag kommer få över tiden. Ljumskarna är egentligen det enda jag känt av som visar att det närmar sig överhuvudtaget, det och att magen sjunkit lite, annars är det inte mycket besvär jag har - vilket är jätteskönt.
Det skulle däremot inte vara helt fel om bebben fixerade sig nu, den busen har lite svårt att bestämma sig för åt vilket håll i magen benen respektive ryggen ska vara, idag har h*n vänt på sig igen!
Huvudet är i alla fall nedåt fortfarande och det känns skönt, bara h*n inte får för sig att lägga sig i säte!

Inga kommentarer: