söndag, februari 01, 2009

I garderoben

Vad spännande det måste vara att vara liten, tänk så mycket nya saker man har att upptäcka hela tiden! Till och med huset har spännande nya ställen som bara väntar på att utforskas. Nu senaste dagarna har Skrutt t ex upptäckt att det finns mystiska dörrar i mamma och pappas sovrum, och inuti de mystiska dörrarna finns det massor av kläder som bara väntar på att rivas ut. I ett av de små rummen bakom dörrarna kan man till och med få plats att gömma sig.
Vad han skrattade när vi öppnade och "hittade honom".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tihii vad kul att jag inspirerade :D Vill du lägga till mig på bloglovin? Jag lägger till dig nu..

Jess sa...

Gud vad söt han är! Och rund! Jag avundas alla med barn som inte är magra som min lille stackare. Men jag ska äta upp honom så fort han blir frisk.