tisdag, februari 17, 2009

Tips

Eftersom jag inte har något vettigt att skriva idag tänkte tipsa om några grejer som jag gillar.

Gillar:Menskopp. Bilar och annat får stå åt sidan, detta är helt klart 1900-talets bästa uppfinning. Tänk att något så litet kan göra livet (eller i alla fall en viss del av det) så mycket enklare! Extra plus i kanten blir det för att det är så grymt mycket billigare än andra mensskydd och dessutom miljövänligt.


Gillar: Stegräknare. Rättvisande och räknar dessutom stegen man går i rask takt separat.
Den säljs på livsvinst.se som är en blogg av en tjej som lyckats gå ner hela 80 kg i vikt! Otroligt imponerande och väl värd ett besök.

1 kommentar:

Jess sa...

S. är skitsvår att hitta presenter till och smycken använder han dårakt inte, men en sådan stav _kanske_ hade gått hem... Faktiskt! Jättebra tips!

Och menskopp har jag funderat på att köpa mååånga ggr, det blir aldrig av bara. Men jag får se när jag får ordning på min cykel (cyyykel) igen. Den är inte riktigt vad den har varit.