fredag, februari 20, 2009

Brudklänning

Jag var förbi mamma idag och passade på att ta med mig min brudklänning hem. Den har hängt där sen vi hade katter. Jag var lite för rädd om den för att vilja ha den hemma tillsammans med 12 kloförsedda tassar.
Klänningen köptes på höstrean, ½ år innan bröllopet och det blev lite smått panik när jag 2 månader senare insåg att jag skulle vara gravid i vecka 20 på bröllopsdagen!
Men med en duktig sömmerska och en välartad son som inte kände behov att göra sig speciellt synlig förrän i vecka 21 så ordnade det sig.
Till sist.

1 kommentar:

Jess sa...

Jag är fortfarande impad över att ni kunde dölja Skrutten så länge. Elliot petade ut i v.7 och i v.6 med W. så var jag både rund och vrålkräktes :-D Men det har ju med hur man är skapt att göra.

Klänningen är för övrigt underbar =)