söndag, februari 08, 2009

Ok, liite mysigt är det

Det har slutat snöat och det ligger ett tjockt snötäcke ute, tjockare än jag sett på flera år. Jag börjar tycka att det är riktigt vackert och skulle så gärna vilja ta med Skrutten ut och leka. Men han är absolut inte i form för det, fy sjutton vilken dunderförkylning.
Nu har han sovit i över tre timmar, inte konstigt med tanke på att han var uppe större delen av natten. Nu vill jag att han ska bli frisk och att snön ska ligga kvar tills han hunnit leka i den.

Det lutar åt att det blir paus från inskolningen imorgon.

2 kommentarer:

Jess sa...

Jävla dagisbaciller... Det är snart vår och sommar, då blir allt bra igen tills oktober ungefär :-)

snöstjärna sa...

Vilken tur du hade du ;) Det var inte så många som hann med tävligen, å nu är den avslutad! Layouten är din!! =) Maila mig gärna dina inloggningsuppgifter så lägger jag upp den åt dig. Vad vill du det ska stå i bloggrubriken?