söndag, februari 15, 2009

Noll energi

Jag har varit helt slut i helgen, fullkomligt tom på energi.
Igår lyckades vi ta oss ut på en promenad, oerhört imponerande måste jag säga... om man jämnför med idag. Jag har inte orkat någonting, la mig och sov middag samtidigt som Skrutten. Han sov 30 minuter, jag 1½ timme.
Tog duntäcket, kröp ihop på soffan och sen sov jag igenom barnskrik, lek och bus mellan far och son en meter ifrån mig samt spelande sjungande leksaker. Jag som är så lättväckt i vanliga fall var helt borta för världen.
Det känns inte riktigt bra i kroppen, nåt skit är det... antagligen förkylningen som spökar.


Några bilder från helgen





3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig hjärtat!!
Vilken fin son ni har, ljuvliga kort!!
Kram

Jess sa...

Ja, krya på dig!
Härliga vinterbilder! Här nere är bara kallt och frostigt.

Anonym sa...

aapaaapa Då måste jag ju fråga i fall det var dun i från levandeplockade fåglar eller redan döda????