lördag, januari 31, 2009

Kommentarer

Jag tycker det är jätteroligt att få kommentarer i bloggen, jag blir alldeles varm när någon tagit sig tid att skriva till mig.

Sammanfattning av de senaste:
Sara J. I love U också, det vet du :)
Och ja, om du fortfarande har en burk över så mottages den tacksamt.

Jess: Jag och Sara bugar oss unisont när det gäller inköpet av mätstickan. Jag är stum av beundran över din otroliga intelligens och kommer att följa ditt exempel.

Sen kan jag konstatera att jag inte är den enda som haft en aning ångest när det gäller dagisstart. Vickie, Sara och Jess verkar ha lidit av någon liknande.

Så vill jag avsluta med en liten önskan:
Kan inte ni andra som läser tala om vilka ni är?
Ni behöver inte känna er tvingade att börja kommentera, men snälla, bara en liten kommentar så jag får veta... jag är så nyfiken! :D

1 kommentar:

Jess sa...

Intelligens *fnys* Det är ren överlevnad det handlar om. Vem klarar av att stressad och genomsvett brottas med stressade genomsvetta barn och dra på och av skor hela tiden? :-D