torsdag, januari 29, 2009

Uppdatering

Jag fick en kommentar från Vickie som ville veta lite om läget.

Har Skrutten börjat dagis ännu och vad gör jag i så fall?

Eftersom det är fler som kanske funderar så kommer svaret här:

Nej han har inte börjat dagis ännu, vi börjar med inskolningen på måndag.
(Jag har extrem separationsångest!)
Och jag då?
Ja jag kommer väl att bli arbetslös som det ser ut.
Jippie.
Det känns som ett underbart läge att stå utan jobb...
jag menar det är ju inte så att det är några fler än jag som kommer att vara ute efter de jobb som finns?
Det känns faktiskt ganska tungt, så får ni nys om nåt jobb här i närheten så ha mig i åtanke. Jag är öppen för nästan allt.
(Fast helst inte telefonförsäljning eller "flyga-på-ute-på-stan försäljning")

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

men jag har tips ju.. kanske. kan du tänka dig att hoppa in i skolans värld. bara 6 km från där du är? det är lite kort om folk ...inte hela tiden men när nån är sjuk och så....låter det intressant så hör av dig!!