onsdag, oktober 08, 2008

Tandläkaren

R var till tandläkaren med sin onda tand idag, ett hål som behövde rotfyllas + inflammation i käken.
Eftersom de klämde in honom på slutet av dagen blev det bara en provisorisk tillfixning så länge. Däremot förvarnade tandläkaren om att hela kalaset kunde sluta på över 3000:-
3000:- Fattar ni vad mycket pengar det är?!? Vad mycket annat vi skulle behöva dem till istället! Hur kommer det sig att såna utgifter alltid kommer vid sämsta tänkbara tillfälle.
Fan.
Och hur är det möjligt att ta så äckligt bra betalt?
Man skulle nog ha blivit tandläkare...

Skönt i alla fall att han inte har ont längre, 3 sprutor hade det krävts för att bedöva honom, han kom hem helt slapp i halva ansiktet. Han var söt. :D

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

tjo!
hörrö, jag ska ha hejdå partaj hos mig den 15 november.
mat, dryck och ett happyhumör.'
jag ska försöka övertala min ´man att trubadura lite kankse....
jag bjuder alla mina gamla goda sjare så då önskar jag att du dyker upp också.
hör av dig!
kram