fredag, oktober 17, 2008

Lite färg

Besökte frissan idag och kom hem med toppat hår och en förpackning färg för att tona håret.
Det är nästan 10 år sedan jag gjorde någon färgning i håret så det var allt lite nervöst.
Efter att ha läst instruktionerna noga och oroat mig lite över varningstexterna (kunde inte bestämma mig för vilket som var troligast, att jag skulle få en allergisk reaktion och få andnöd eller om jag skulle tappa allt hår) skred jag slutligen till verket.
Än så länge kan jag fortfarande andas och håret sitter kvar på huvudet, alltid något.

2 kommentarer:

Jess sa...

Vilket är före och efter? Jag antar att den ljusa är före och den bruna är efter :-)

Jag har kämpat som en tok att få tillbaka min orginalfärg men så när jag klippte mig sist och klippte av typ 2 dm hår så färgade jag det igen :-D Mörkt framtill och brunt baktill. Väldigt modernt och snyggt. Om jag nu lyckas gå ner i vikt som jag vill så klipper jag nog av lite mer hår :-)

Miralin sa...

Ja precis, den vänstra är före och den högra är efter.