måndag, mars 24, 2008

Nya bekantskaper

Vi var hemma hos mamma igår, det var även lillebror och han nya flickvän. Jag gillade henne, hon verkade både trevlig och lite mer vuxen än hans tidigare och det tror jag är bra för honom.

Där var även en väldigt glad hund, han blev så till sig när det kom folk att han inte visste vilket ben han skulle stå på men bestämde sig för att bakbenen nog passade bäst, han hoppade upp och gav Skrutten en puss mitt i ansiktet. Det gillade varken jag eller Skrutten.
Men när han väl hälsat på alla så lugnade han ner sig och var en riktigt trevlig vovve. Så pass trevlig att R återigen började prata lite löst om att vi skulle vara mysigt med en hund. Han vill ha en Bulldog. Som tur är det inte läge att skaffa hund just nu vilket vi är helt överens om och det är jag är glad för, jag har inte den minsta lust att ta på mig ansvaret för en hund. Visst älskar jag hundar men det räcker bra att åka och hälsa på dem hos andra.

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

ni kan ta och låna bazir nån dag så ångrar nog R sig snart

Anonym sa...

Stellan vill också ha hund, jag med men jag har ju vett att veta att jag inte klarar av en. Såklart vill ju S. ha en STOR hund och jag vill ha en liten/mellan som inte kräver timmar av motion varje dag. Det blir ju ändå jag som får ta hand om den *suck*