fredag, mars 28, 2008

Ett klipp!

Jag har varit hos frissan.
Jag gick i princip in och sa att hon fick göra vad hon ville men inte helkort.
Min frisör blev lycklig.
- Åh jag har faktiskt längtat lite efter att få göra nåt roligt med ditt hår!
Det försvann kanske 15-20 cm på längden, hon ville inte klippa kortare eftersom det skulle kräva hårföning varje dag och det finns det knappast tid för. Däremot klippte hon upp det ganska mycket och luggen är i pagelängd ungefär.
Det går alltså att få till lite volym men har jag inte tid går det fortfarande att sätta upp det i en tofs. Det är sidbenat, vilket jag inte haft sen jag var 14, det var en välbehövlig förändring. :)
Hon påstod dessutom att jag fortfarande hade tjockt hår, inte lika tjockt som innan jag fick barn men hon menade på att jag skulle vara glad att det fanns att ta av.
Så nu sitter jag och är skitsnygg i håret, är så nöjd!
Vi får väl se vad jag säger imorgon när jag ska försöka få någon ordning på det själv. ;)

5 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

BILD!!!

Miralin sa...

Nääää.... jag är blyg... ;-)

Vickiehickietorian sa...

jag använde ca 1 msk (lite efter smak)
och det blir mycket vi tre vuxna åt i två dagar...

Vickiehickietorian sa...

vad roligt att du gillade det! vi tycker det är riktigt gott! nu får ni prova enchiladas i helgen som kommer!om du har idé torka.

vi åkte igenom er blivande hemby igår. jag tittade på samhället med helt nya ögon nu.
Det verkar jättetrevligt!
det viktigaste verkar finnas nära!

när var det ni flyttar?

Lotchen sa...

En bild vill vi ha! Du är skitsnygg, kom igen! /Lill-Lotta