söndag, november 09, 2008

Hyllor och leksaker

Nu har det börjats med rensning inför flytten hemma hos min mor så hon var förbi oss med saker.
Två stringhyllor till mig och mina gamla leksaker till Skrutten.
Pappas gamla klossar och bultbräda har numera fått sällskap i leksakslådan utav mammas plocklåda, stapelbyttor och en mycket populär plasttraktor.
Själv sitter jag och är nostalgisk, jag bygger höga torn av klossar, bultar ner pinnar på bultbrädan och plockar förtjust i alla klossarna i rätt hål i plocklådan.

Dessutom tror jag mig ha hittat perfekta ställen att sätta upp stringhyllorna, de har ju inte kommit på plats ännu - men i mitt huvud ser det i alla fall jättesnyggt ut!

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

hej...vi saknar dig redan...asså på lördag. kan du inte komma sättandes över skogen? en stund..kolla in menyn på min sida, du ångrar dig!