söndag, november 02, 2008

Hemmaplan

Nu har vi kommit hem igen och det är faktiskt ganska skönt. Det var kul och jag är glad att vi kom iväg, men hemma är ändå hemma.
Andra natten fungerade bättre, för både Skrutten och mig, jag fick hela 5 timmars sömn - i sträck!
Släktingarna var väldigt trevliga, men många. Det är lite svårt att komma in i en sån stor grupp människor på en gång. Om man nu inte är som min bror som hamnade uppe i ett hörn med ett gäng tjejer i ungefär samma ålder, de satt och hällde i sig vin och slånbärslikör hela kvällen och han såg lika nöjd ut som en räv i ett hönshus.
Efter dryga tre timmars bilfärd hem idag mådde han inte fullt lika bra. Nåja det är ju självförvållat...
Själv var jag ansvarsfull förälder och höll mig till välkomstdrink och en liten whiskey. Jag mår följaktligen ganska mycket bättre än honom idag.

Det kommer nog nåt mer inlägg om helgen senare, men nu tänker jag gå och kasta mig i soffan.

Inga kommentarer: