fredag, september 25, 2009

När bloggar tystnar

Det är fascinerande att man kan fastna så i bloggar.
Jag följer kanske 10-15 stycken som jag kollar så gott som dagligen. Några är av personer jag känner bra, vissa är personer som jag känner lite mindre bra och vissa känner jag inte alls.
Så ibland blir det helt tyst i en blogg, tystnaden blir längre och längre och man börjar få en konstig känsla i magen. Varför skrivs det ingenting? Är det något som har hänt? Det är jobbigt, är det någon som man inte känner så jättebra kan man ju inte gärna höra av sig heller, även om man bryr sig.
Ja, jo hej... jag bara undrar varför du inte skrivit nåt i bloggen på ett tag, är allt ok?
Det blir ju lite konstigt om man inte pratar i vanliga fall.
Man får helt enkelt sitta och undra och hoppas, hoppas att allt är som det ska.

1 kommentar:

Jess sa...

Här har varit pissigt ett tag men alla lever och mår bra men vi är väldigt, väldigt trötta. I natt var faktiskt första natten vi sovit hela natten (typ - 2 nappinstoppningar på W) på två veckor.