onsdag, september 09, 2009

Komplimang som värmde

Min lärare i kommunikation sa något som gjorde mig så glad. Det värmde verkligen ända in i hjärtat.
"Om man varit uppmärksam i denhär klassen så har man egentligen inte behövt lyssna när vi pratat om presentationsteknik, det hade räckt om man observerat dig, för du gör verkligen allt rätt."
Hon sa även att jag hade ett oerhört bra kommunikativ förmåga på alla sätt, och jag växte flera centimeter.

Jag, som hade ont i magen i flera veckor innan jag skulle tala inför klassen på gymnasiet, jag som helst satt i ett hörn och hoppades på att ingen skulle fråga mig något för att slippa märkas.
Jag har blivit riktigt bra på att tala inför folk och hålla redovisningar - vem hade kunnat tro det?
Inte undertecknad i alla fall.

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, de velade ju ha det sist men eftersom jag inte var där igår så blev det såhär.. nog för att jag var ju sist igår med! Fatta inte riktigt.. men men, satt och väntade i tre timmar för att vara där i 10 haha.. Milla och Jenny kommer nog förbi mig ett tag innan imorgon så går vi tillsammans ner, du får gärna göra det du med om du kan :)