fredag, september 11, 2009

!@#%€&¤$

Idag var det betygsutdelning av utbildningen.
Jag och C gick ner på stan efteråt för att försöka finna en speciell diodslinga som visade sig vara omöjlig att hitta.
Nu är man återigen arbetslös, jag började att fira genom att, när vi återvände till bilen, upptäcka en fin liten lapp på vindrutan, en parkeringsböter á 700:-
Förbannade jävla skiiiiit!!!
Framför allt eftersom jag stod på en stor gratisparkering med massor av bilrader, men just den raden där jag ställde mig i morse var visst ingen "riktig" rad.
Det var precis vad jag behövde. Verkligen.

1 kommentar:

Milla sa...

Jag hoppas att det är tillåtet att skratta. För jag skrattar. Tur att du bor så långt bort i skogen så att du inte kan döda mig.

I skultluna är alla parkeringar gratis. Men här i Västerås är dom tyvärr inte det, haha... ;)

Nej men seriöst.Tycker synd om dig. OTUR!