onsdag, september 30, 2009

05.09

För två år sedan hade jag ont och drog girigt i mig lustgas medan jag svor tyst för mig själv (eller möjlgtvis högt?) över att jag inte hade hunnit få någon annan smärtlindring,
(fast jag var glad för det sen... efteråt)
Så när jag trodde att man inte kunde ha ondare än jag hade just då så ökade smärtan ännu mer och helt plötsligt var han där.
Han var så mycket renare än jag trodde, inget kladd och inget blod, bara en människa i miniformat. En liten människa som lades på mitt bröst och som försiktigt öppnade ögonen och tittade på mig.
05.09 för två år sen.


Nu har jag en 2-åring.
Världens finaste 2-åring.
Lika älskad då som nu.
Grattis på födelsedagen älskade, underbara lilla Skrutt!

3 kommentarer:

Milla sa...

Oh grattis till skrutten :D

Camilla sa...

Grattis till den sötaste lilla virvelvinden i världen! :)

Jess sa...

Grattis i efterskott till Skruttens 2-årsdag :-)