fredag, maj 29, 2009

Snorigt så in i...

Det känns som om hela min värld består av snor.
Kläder, soffan, soffkuddar, sängkläder, allt har snor på sig. Tvättmaskinen kommer att gå varm när förkylningen gett med sig. Det är snoriga små händer som klappar mamma i håret och snoriga kinder som kramas.
Jag torkar och torkar den lilla näsan... så försiktigt jag kan... ändå är den nästan sårig av allt torkande.
Hur mycket snor är det möjligt för en enda unge att producera per dygn?!?
Vi snackar liter!

2 kommentarer:

Jess sa...

Du har inga våtservetter hemma? Perfekta att torka den lilla näsan med (sålänge det inte är sårigt). Mjuk, skönt och torkar bort snoret bra. Man kan lätt klämma lite på näsan också :-)

milla sa...

Tack, jag ska försöka krya på mig :)

Nej men stackare =/ du får väl stoppa upp två tamponger i ungens näsborrar ;)