onsdag, maj 06, 2009

Google sökningar

Jag använder google hur mycket som helst.
Hur Mycket Som Helst!
Jag googlar allt och det är jag inte ensam om. Ibland händer det att googlesökningar gör att min lilla blogg poppar upp. Här är några av de senaste sakerna folk googlat som har lett dem till mig.

Hängiga bröst (flera gånger)
Menskopp
Gummistövlar (massa gånger, helt otroligt vad många som googlar på gummistövlar!)
Gå i gummistövlar på sommaren (jag undrar vad den personen egentligen var ute efter att ta reda på.)
Miralin (Här är det nästan så jag misstänker att personen hamnade där det var tänkt...)
Bärbuskar
Radiostörning (två gånger)
Gungställning (flera gånger)
Förstå bebisspråk
Sy mamama maskin
25 tjejer visar så ser våra underliv ut

Jag kan inte låta bli att undra... vart ville de egentligen?

Inga kommentarer: