tisdag, maj 05, 2009

Förkylt... igen...

Jag är så fruktansvärt trött på alla förkylningar, jag har varit förkyld i flera måndader.
2-3 dagar brukar jag få vara frisk mellan gångerna innan nästa förkylning slår till.
Först har vi förkylningar från dagis.
Sen har vi förkylningar på praktiken.
Lagom när man blir av med praktikförkylningen är det dax att åka till skolan och bli smittad av alla andra som varit ute på praktik och dragit på sig andra förkylningar.

Hate it.

Hate it, hate it, hate it!

2 kommentarer:

Sara J sa...

ja, ibland hamnar man i förkylningsskovet... men du - är du bombsäker på att det inte är pollen som är din långdragna förkylning?
Kramar

Miralin sa...

Hej, kul att höra av dig :)
Vad snällt att du tipsar, men ja -jag är ganska säker på att det inte är pollen. Googlade lite och symtomen verkar inte riktigt stämma.
Dessutom har jag hållt på med förkylningarna sen innan pollensäsongen. :p

3-4 veckors semester, DET tror jag skulle bota mig i ett kick, men det finns inte inom sikte. :p