fredag, mars 06, 2009

Uppdatering

Vet ni vad jag har gjort?
Börjat plugga!
Hoppsan.

Jag halkade in på världens största bananskal.
I början av året medan jag nojade över vad sjutton jag skulle ta mig för efter föräldraledigheten hittade R en notis om en utbildning i tidningen
- Det kanske skulle kunna vara något?
- Nja jag vet inte...
- Men du kan ju söka i alla fall.
- Ja.. jo.. kanske...


Efter några veckor sökte jag och sen glömde jag mer eller mindre bort det.
Sen en vecka innan utbildningen skulle börja damp det ner ett papper i brevlådan att jag var välkommen på uppror.
Framförhållning!
Jag som vill gärna vill ha de kommande månaderna utstackade i förväg!
Men jag gick i alla fall, jag kunde ju åtmindstonde titta hur det verkade.
Nu har jag gått en vecka och det är kul.
Jobbigt.
Men kul.
(Om ni vill veta vad det är så kan ju ni som känner mig skicka ett mail och fråga, tänker inte skriva det här. Privacy ni vet... )

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

jag vill veta!!!!svickies@hotmail.com....

Jess sa...

Vad spännande! Och vad avis jag blir, jag som inte ens har ork att skaffa körkort.