måndag, mars 16, 2009

Sjuk!!

Fan.... tastiskt vad jag inte är glad idag.
Två timmar har jag sovit inatt, resten av tiden har jag legat i feberfrossa och värk i hela kroppen, inga värktabletter i världen har hjälpt.
Har ni nån aning om hur många leder man har egentligen? Det skulle jag ha om jag bara orkade räkna dem... det gör nämligen ont i varenda en.
Jag har genom en enorm kraftansträngning lyckas ta mig igenom morgonbestyren med Skrutten. Nu väntar jag bara på att försäkringskassan ska öppna så jag kan ringa och sjukanmäla mig, sen tänkar jag självdö i sängen och förhoppningsvis lyckas återuppstå fram på eftermiddagen något mer mänsklig.

Det är så frustrerande, vi ska ha vår första muntliga redovisning idag, och nu kommer de andra två antagligen att få ha den utan mig och det känns riktigt pissigt att lämna dem i sticket. (Att vi skulle kunna få skjuta upp den tills jag är tillbaka är väl bara att drömma om.)
Jag hade mina funderingar på morgontimmarna på om jag möjligtvis skulle fixa att åka in ändå, men jag sitter bara och skakar av feber och värk... det går inte.

FAN vilken apdålig början på veckan.

Inga kommentarer: