tisdag, mars 17, 2009

Praktikplats

Jag fick den praktikplats jag ville ha, jippie!
Det betyder att jag får gångavstånd, ingen bil, ingen tid som försvinner på resor och ingen hutlös bensinräkning.
Så på papper ser det bra ut, nu är det bara att hoppas på att det är ett bra ställe också... det kan man ju aldrig veta i förvag.

Det var det positiva.

Nu till det mindre positiva.

Jag ska dit och presentera mig imorgon. Vilket inte skulle vara något större problem om man bortser från det faktum att jag håller på att tappa rösten! Jag känner att den fungerar allt sämre och jag går nu omkring med halsen inlindad i en tjock halsduk och försöker hålla käften.
Var snäll och håll tummarna för att jag får behålla rösten, i alla fall över morgondagen.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

lämna fram en lapp med adressen till din blogg...