lördag, mars 21, 2009

Mer sjuk?

Det har varit en låååång dag idag. Mamma har flyttat så det har körts flyttlass.
Jag har i och för sig tillbringat mesta delen med att passa Skrutten, vilket var den mest passande sysselsättningen med min förkylning, men de andra har konkat och burit.
Hur som helst så är jag väldigt trött.
Dessutom tror jag att jag är på väg att få urinvägsinfektion, något jag inte haft på 10 år, men fortfarande blir alldeles kallsvettig när jag tänker tillbaka på.
Så jag har hällt i mig massvis med vatten och äppelcidervinäger. Fy tusan så äckligt! Inte känns det som om det hjälpt heller.

Kan jag inte bara få vakna och vara pigg och kry imorgon?
Ingen förkylning, ingen strulande hals och framför allt, ingen jäkla urinvägsinfektion!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Drick citronvatten och tranbärsjuice (har för mig att tranbär innehåller syran man behöver)för att försöka mota bort urinvägsinfektionen. Kan funka... Annars iväg med sig till doktorn!