onsdag, juni 17, 2009

Jag orkar inte skriva så mycket just nu

Jag är helt slut. HELT SLUT!
Stressar till dagis på mornarna, full fart på praktik hela dagarna, stressar för att hämta på dagis, stressar för att hinna laga mat innan Skruttungen blir helt rabiat av trötthet. Kvällsbestyr, läggning och sen när han väl somnar är det alla miljoner saker som hela tiden behöver göras hemma för att få vardagen att flyta på. Fixa matlådor, diska, tvätta, plocka undan, vika tvätt, städa... osv osv... Idag dammsög jag och gjorde en snabbtorkning av golven. Det var två veckor sen jag dammsög senast, jag har inte hunnit och skräpet låg nu och morrade i hörnen.
Jag fullkomligt stupar i säng på kvällarna, somnar innan huvudet hunnit landa på kudden och vaknar på morgonen med en känsla av att det gått 5 minuter sen jag la mig.
Jag är så trött!

Inga kommentarer: