fredag, juni 05, 2009

Beroende

Efter skolan åkte jag en vända till IKEA. Jag skulle titta på om de hade stora ytterkrukor. Men när jag väl kom fram till rätt avdelning hade det hänt något konstigt. Någon hade under vägen hängt på mig en IKEA kassa och plockat i saker.
Jag har ingen aning om hur det gick till!

1 duchdraperi
2 toalettborstar
1 tandborstställ
1 bordstablett för barn
4 skärbrädor

Andra affärer är inga problem, det klarar jag av, men IKEA kan jag faktiskt inte släppas in på utan övervakare.
Jag är beroende.

1 kommentar:

Jess sa...

Jag har inte varit där på aslänge. Varenda gång jag åker dit så ska jag inte ha något men kommer hem med minst 2 påslakan som vi varken behöver eller har plats till, en massa doftljus, nån lampa, leksaker och en massa annat som kändes livsnödvändigt för tillfället :-D