lördag, april 04, 2009

Bra dag

Det har hittills varit en riktigt bra dag. Strålande solsken gör alltid sitt till och jag och Skrutt var ute i trädgården och lekte en bra stund på förmiddagen.
Svärfar var här och hjälpte oss att köra gamla kylen till återbruket, sen hade vi sån tur att han skulle till IKEA efteråt så vi skickade med en beställning på ett överskåp till nya kylen. Hoppas att det fanns...
Jag smet hemifrån en stund under Skruttens sovstund och köpte ett par gummistövlar till mig själv, svarta med vita prickar. Nu är det bara att vänta tills nästa regninga dag så kan jag och Skrutten ut och hoppa i vattenpölar tillsammans.
Jag köpte även ett par gympaskor till Skrutten, sen hann jag inte mer än innanför dörren innan lillabror ringer och säger att han köpt skor åt sin systerson. Dålig tajming, men det är ju bara att lämna tillbaka de vi köpt, eller om han får ha två par, vi får se.

Inga kommentarer: