tisdag, augusti 19, 2008

Vart finns pausknappen?

Skrutten har en underbar period just nu. Han är go och glad nästan hela tiden. Han promenerar genom hela huset i beundransvärd fart och är så nöjd med sig själv. Han kan leka på egen hand långa stunder och han tycker det är jätteroligt att busa med oss.
Att bli jagad så han kan springa ifrån mamma och pappa är en favorit, likaså när man pruttar på magen.
Han skrattar så hjärtligt att mitt hjärtat nästan svämmar över av kärlek. Det finns inget ljud i världen som jag älskar så mycket som hans skratt. Det kommer verkligen från ett ställe helt fyllt av genuin glädje.
Underbara lilla älskling. Jag tycker så mycket om dig!

2 kommentarer:

Jess sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jess sa...

Hade jag vetat att man skulle komma att älska en person så sjukt mycket så hade jag skaffat barn tidigare :-) Ens barn är ens allt och mening.