söndag, augusti 17, 2008

Gardiner

Jag har skjutit upp det in i det sista, men nu börjar det bli svårt att komma undan det längre. Gardiner.
Jag måste skaffa och sätta upp gardiner, det saknas fortfarande i tre fönster.
Har beslutat mig för att göra det lätt för mig själv och köpa några panelgardiner och hänga upp, är verkligen inte typen som kan sätta mig och sy!
Jag vill ha sånahär upphängningsgrejer och satte mig för att leta lite på nätet, men så slog det mig, vad heter makapererna?
Pinne-för-upphängning-av-gardiner låter ju logiskt men det känns inte riktigt som det skulle stämma, hjälp mig.
Vad ska jag leta på för att hitta pinnarna?

2 kommentarer:

Jess sa...

Exakt den på din bild heter "panelvagn" =)

Miralin sa...

Åh tusen tack, visste väl att det fanns någon som hade mer koll än mig! :D