tisdag, september 02, 2008

Öppna förskolan

Skrutten och jag gick till öppna förskolan idag för första gången sen vi flyttade. De har haft stängt över sommaren.
3 timmar var vi där och det var full fart hela tiden. Han hade så roligt!
De andra mammorna verkade trevliga, trots att de var ett ganska samkört gäng som gått där sen deras bebisar var små. Har hört om andra som blivit mer eller mindre utfrusna på andra öppna förskolor när de kommit som nya, så man kan ju aldrig veta. Jag hade egentligen inte tänkt att ÖF skulle bli ett ställe dit jag gick för att snacka och umgås, utan tänkte gå bara för Skrutten skull, men i och med flytten så har jag ändrat attityd lite. Jag känner ju ingen här så det var faktiskt ganska trevligt även för mig att träffa några andra mammor att prata med.

Inga kommentarer: