tisdag, september 09, 2008

CD-skivor (Eller: mina egna husgudar)

Jag köper inga CD-skivor. Vår CD-samling är hopplöst omodernt, men allvarligt, det är ju löjligt dyrt!
Men idag, idag kom det en skiva på posten.
In Benny we trust har ju kommit med en ny, bättre än kent, och där har vi det lysande undantaget till min skivköparvägran. Den betalar jag gärna för.
Mina husgudar, med en skön blandning av roliga, träffsäkra och aktuella texter.
Gå in här och klickar på "LYSSNA GRATIS PÅ IBWT"
om ni vill höra lite, rekomenderar t ex
Rövare Reinfeldt och han rövarband,
Radion spelar aldrig sånger som den här,
Tårtkalas på migrationsverket
och
Till pastor åke Green
Ähh... jag kan ju fortsätta tills jag räknat upp varenda låt. :D
Jag och Skrutten sitter i alla fall och diggar för fullt.

Inga kommentarer: