söndag, september 28, 2008

Inredning

Jag har aldrig varit direkt intresserad av inredning, inte ointresserad heller men jag har liksom inte brytt mig så mycket. Men ett konstigt behov och intresse av just detta har kommit smygande utan att jag riktigt har märkt det. Jag vet egentligen inte hur jag vill ha det men plötsligt tycker jag att saker varit skitfula förut faktiskt är ganska roliga och fina.
När vi flyttade hit hatade jag t ex blomman bakom lampan i källartrappen, jag kunde inte vänta med att ta ner den. Men det blev inte av, jag vande mig, började gilla den och nu tycker jag den är skithäftig. Varför har jag någonsin velat ta ner den?! Vi har en lika ful lampa i badrummet, undrar om man kan få tag på en blomma dit också? Gärna en röd...
Jag tycker även att det skulle vara ganska roligt att åka omkring på lite loppisar och auktioner, bara för att kika.

1 kommentar:

Jess sa...

Vilken söt lampa! :-)
Inredning tycker jag ju om, däremot är jag allergisk mot gamla och begagnade saker tyvärr, annars hade man säkert kunnat göra massor av fynd.

Fast det spelar ingen roll hur jag än gör hemma, jag blir aldrig nöjd ändå :-D