lördag, april 12, 2008

Fotografering

När vi gifte oss fick jag en kamera i morgongåva. Jag hade verkligen velat ha en bra kamera hur länge som helst och jag älskar den, det är så roligt att fotografera! :D
Därmed inte sagt att jag är speciellt bra. :p
Det enda som känns lite tråkigt är att det finns så många funktioner som jag inte förstår mig på ännu, jag lär mig eftersom men jag vill ju kunna allting på direkten!
Jag sitter och bläddrar i manualen och hittar helt plötsligt en funktion som jag inte vetat om förut, lycka! Jag fotar och experimenterar och lär mig lite.
Sen Skrutten kom har jag tagit jättemycket kort, mest på honom, men jag försöker att bli duktigare på att ta med mig kameran när vi ska iväg någonstans, när jag inte har den med ser jag nämligen alltid en massa potentiella bilder som jag skulle vilja ta!

Inga kommentarer: