tisdag, april 01, 2008

April april...

När jag var liten tyckte jag att första april var jätteroligt, tänk så kul att få lura folk en hel dag. Nu tycker jag det är ganska jobbigt, att inte riktigt kunna lita på folk på hela dagen. :/
Sen alla nyheter, jag sitter och misstror allting som sägs på tv som står i tidningarna, övertygad om att hela världen försöker sätta dit mig. Men när det väl kommer till kritan så brukar det ju inte vara direkt svårt att hitta aprilskämten i nyheterna. Enda undantagen är kvällstidningarna, där kan jag tänka mig att det är ganska svårt att se om de har med aprilskämt... Med deras kassa "nyhetsrapportering" går man ju och hoppas att hela tidningarna är stora aprilskämt vareviga dag!

Visste ni föresten att stan ska köpa in en färja från Viking Line, det ska gå i daglig trafik till Stockholm. Jo jag lovar det är sant, de sa det på lokaltv i morse!

Inga kommentarer: