lördag, november 07, 2009

Vardagen

Jag är fullkomligt uttömd.
Dagarna ser i stort sätt likadana ut.
Vaknar runt 5-6. Morgonbestyr - göra i ordning mig själv och Skrutt, blöjbyten, frukost, påklädning, lite lek och mys.
Lämnar på dagis kl.9.15
Börjar jobba klockan 10. Jobbar till 19.
Åker hem.
Äter mat, duschar, nattar Skrutt. Förbereder morgondagen och gör alla andra måsten som måste fixas. Sen är klockan alldeles för mycket och jag fullkomligt stupar i säng. Och så börjar allting om.
Varannan helg är jag ledig och då är jag helt tom. Helt energilös, jag orkar ingenting, jag vill bara ligga och sova hela dagarna.

Jag har gett orkeslösheten ett ansikte.

2 kommentarer:

Sara sa...

Den där känslan har jag också burit runt på. Nu när M är 3 har det börjat vända.
Men han är fortfarande för morgonpigg...
Kram

Jess sa...

Ja, sådär är mitt liv också numera fast jag jobbar till 15 och hinner lik förbannat inte med ett skit. idag vabbar jag så då kan jag hälsa på i bloggen :-) Synd att du avsa dig Facebook för där ligger typ hela mitt sociala liv numera.