onsdag, november 25, 2009

Om trötthet och biverkningar

Nejdå, jag har inte gått under av sprutan, jag har bara ingen ork att skriva. Tröttheten är total.

Jag har föresten förstått att det är ganska många som tvekar att ta sprutan för att de är rädda för biverkningar, att de ska bli lite sjuka efteråt alltså, som man ju kan bli av vaccin. Jag förstår inte riktigt det... är det inte bättre att bli sjuk ett dygn än att bli däckad i två veckor?
Själv fick ont i armen ett par dagar. Ett drygt dygn efter sprutan fick jag ont i kroppen och hade det i 6 timmar tills jag gick och la mig. Morgonen efter var jag pigg igen.
Skrutt verkar inte ha märkt av nåt alls, ingen feber och inget ont i armen över huvud taget.

2 kommentarer:

Camilla sa...

oj vad jag tog åt mig här ;P

Camilla sa...

Jätte generöst av dig haha, fast jag tror jag kommer vaccinera mig nu ändå, Sebbe sa att vi skulle göra det tillsammans och ja det blir nog så.. typiskt! :P

Jag förstår dig gumman, klart du ska lägga resterande tid på familjen! Men om du får lite annan överbliven tid så hoppas jag du hör av dig?! Saknar dig :D Miljoner pussar och kramar