tisdag, juli 07, 2009

Sjukt härhemma

Lilla skrutten har blivit sjuk. Ordentlig förkylning (eller möjligtvis influensa?)
Han var halvkrasslig när de ringde från dagis, hade lite feber och småhängig, sen när vi kom hem provade jag att lägga honom och han sov drygt två timmar...
Efter det har febern stigit och han satt och huttrade så han skakade här på kvällen och upprepade "Aj aj" Tyvärr har han inte lärt sig tala om vart det gör ont så man får gissa och jag tycker det verkar vara ett allmänt ont i kroppen.
Lite alvedon och så i säng... vi får se hur länge den hjälper.

Jag borde ha fattat att det var nåt pågång.
De senaste två mornarna när jag lämnat på dagis har han blivit jätteledsen när jag skulle gå och det händer ju aldrig annars. Det var säker att han inte var 100% frisk och kry.
Lilla Skrutten.

1 kommentar:

Jess sa...

Stackars liten... Hoppas han kryar på sig snart.