torsdag, december 11, 2008

Nu sätter jag punkt.

Punkt för bloggandet. I alla fall ett tag.
Det är med tungt hjärta jag skriver detta, antagligen tyngre än ni kan ana, men jag orkar inte mer. Det är för mycket som händer omkring mig och lusten att blogga har försvunnit. Det skrämmer mig, för jag har tyckt att det har varit väldigt roligt och det har fyllt ett stort behov när det gäller att få skriva av mig.
Kanske får jag abstinens och kommer tillbaka om ett par dagar, kanske en vecka, kanske en månad, kanske längre än så eller kanske kastar jag bara in ett inlägg då och då.
Jag vet helt enkelt inte.
Jag hoppas att livet ska börja gå åt rätt håll igen så att kraften och lusten återkommer, men just nu går det inte.

Tack och hej för ett tag.

3 kommentarer:

Jess sa...

Vad tråkigt! Hoppas allt rättar till sig snart. Kram

Vickiehickietorian sa...

meh. guuuu! va trist! alltså inte bara för att jag kommer sakna din blogg utan för att du inte är på humör...
finns det något en gammal tant som jag kan göra så ska du veta att det bara är att höra dig!
för jag gillar dig!

stora kramar
vickie

Anonym sa...

Men då.... =( Hoppas lust och glädje oavsett vad det gäller återkommer så du snart är tillbaka här och kan hålla mig uppdaterad om vad som händer. I love the blog, det vet du! Kramar i massor, hoppas det vänder för dig snart!