måndag, maj 12, 2008

Jag fick ett sms

Hej tjejen. Tack för senast:)
lika pilsk som då?:)
tog en bild från i morse om du e sugen;-)
gör du då.
Puss och Kram


Nej, det var inte från min man, det var en helt främmande person som jag nyfiken som jag är fick lov att kolla upp vad det var för någon.
En stackars kille i Sala som uppenbarligen har skickat till fel nummer.
Jag har nu tillbringat en halvtimme med att tänka ut skojiga svar att skicka men det ska jag inte göra, så elak är jag inte.
Får väl vara glad att han inte fick för sig att skicka med bilden han pratade om på en gång. Jag kan ju inte vara säker på vad det är för motiv, men jag fortsätter gärna att sväva i ovisshet i den frågan. :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart som sjutton du ska svara! HAHAHAH! :) / Annaaa

Miralin sa...

Vad ska jag skriva då?
Skicka gärna kortet! :-D ;-)

Vickiehickietorian sa...

hahahah! gu va kul! säg vad han heter! nej då... fast nyfiken blir jag.
svara för 17