söndag, september 26, 2010

Världen snurrar

Jag är så yr i huvudet. Det har snurrat som sjutton i flera dagar. Jag är inte säker vad det beror på men jag har en teori.
För ett par veckor sedan var jag inne för att lämna blod. Sköterskan hade lite problem att hitta ett samarbetsvilligt blodkärl, och när hon till slut hittade ett så var det inte så bra, så nålen hamnade snett och låg mot kärlväggen. Blodet rann, men inte tillräckligt fort så efter en stund fick de lov att avbryta, det hade dock kommit för mycket för att de skulle kunna sticka igen.
Så jag fick åka hem.
Jag frågade om jag fortfarande skulle vänta fyra månader innan jag skulle lämna igen, men det var inte nödvändigt.
Två veckor senare kom en ny kallelse, så jag åkte in och lämnade igen i torsdags.
I fredags började snurrandet.
Nu funderar jag på om det kan ha blivit nån miss så att jag fick nya kallelsen för tidigt och har blivit av med lite väl mycket blod. Fast å andra sidan är det ju inge jättemängder de tappar så det är kanske tveksamt.
Börjar hur som helst bli irriterande att gå och känna sig som om man skulle leva i Lustiga Huset.

Inga kommentarer: